Impresii Post-ReRovering

Am încercat să culegem toate impresiile de la BRAVII noștri participanți. Astfel, îi dăm startul:

Mariuca Chira: „ReRovering a însemnat mai mult decât orice ” emoție ” pozitivă de până acum. E greu să exprim prin cuvinte stările de suflet prezente de după perioada training-ului (mi-ar fi mult mai ușor să vă cuprind !!!). O să încerc totuși : senzații plăcute de „fluturași în stomac” (e pentru prima oara!); gingășie ; eXtrem feelings (Nicon n-o să te uit prea curând!); noblețe; prietenie magică; voci plăcute și mult sentiment. ReRovering mi-a oferit o șansă de a mă Redescoperi și de a-mi trezi la viață spiritul aventurier. Suflețelul meu e full of chipuri luminoase cu zâmbete contagioase care au atras până la dependență (cazul meu!), până am ajuns ai iubi necondiționat! DA, DAAA !!! Vă iubesc pe fiecare-n parte și vă simt lipsa.  Semnat: pisi :***”

TO BE CONTINUED…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Impresii Post-ReRovering

  1. Nicon Mereuta spune:

    hm da eu stau si imi pun intrebarea. eu cea am facut de asa de amenintator miai zis ca nu ma uiti prea curind ??

  2. Victor Osipenco spune:

    ai spariato ca ea mai nu o inceut a plinge :D:D mititika xD

  3. Măriuca spune:

    Nicon , eu o sa-ti reimprospatez memoria cit de curind !😀
    spurcashiune!!!

Lasă un răspuns

